تصاویری از طراحی داخلی فروشگاه لباس زنانه

فروشگاه ها معمولا همیشه از مشتریهای ثابت ما در ارایه طرح های دکوراسیون فروشگاه و طراحی داخلی فروشگاه بودند! اکثرا برای اینکه تغییری در فروش و جذب بیشتر مشتری داشته باشند در اقدامی صحیح در کنار سایر تکنیک های بازاریابی و فروش اقدام به تغییر دکوراسیون فروشگاه خود نیز میکنند. که این کار از جنبه های مختلف دارای اهمیت بوده و اثرات بسیار مطلوبی در عملکرد فروشگاه خواهد گذاشت. از این متقاضیان می توان به فروشگاه لباس زنانه اشاره کرد. با تزئین همراه باشید.

فروشگاه لباس زنانه

فروشگاه لباس زنانه

در فروشگاه لباس زنانه قرار گرفتن کلیه اجناس و لباس ها در دید مشتری اهمیت زیادی دارد. هرگز لباس ها را به صورت جمع شده و قفسه بندی شده نگه ندارید. خانم ها علاقه زیادی به دیدن کلیه اجناس از نزدیک دارند. ضمن اینکه خواهان دیدن آنها توسط فروشنده نیستند. بهترین ایده برای این کار استفاده از آویزهای مختلف است. نوع آمیز اهمیتی ندارد. (آویز گرد و چرخان یا آویزهای صاف و مستقیم) مهم در دسترس بودن است.

طراحی داخلی

لباس ها را در رنگ های متنوع در ویترین قرار دهید. درست است که نوعی از دکوراسیون ویترین استفاده منوکروماتیک در جذب مشتری است، ولی این امر زمانی صحیح است که استفاده تک رنگ شما دائم در حال تغییر باشد. یعنی در زمان بندی کوتاهی رنگ دکوراسیون را تغییر دهید. این امر از دلزدگی مشتریان جلوگیری می کند.

فروشگاه    به این پست هم توجه کنید: دکوراسیون داخلی فروشگاه کیف و کفش    مغاره

دکوراسیون داخلی فروشگاه

برای زمینه های دکوراسیون فروشگاه لباس زنانه حتما از رنگ های خنثی روشن و یا رنگ های غیر خنثی ولی نزدیک به سفید استفاده کنید. این کار باعث می شود رنگ بندی لباس ها بیشتر به چشم آید و در مشتری هیجان ایجاد کند. خوب واضح است که هیجان درون فروشگاه نهایتا به خرید منجر می شود!

چیدمان فروشگاه لباس

اگر از قفسه برای نمایش اجناس استفاده می کنید، قفسه ها طوری انتخاب کنید که اجناس را بخوبی نمایان کند؛ نه اینکه از دید مشتری پنهان سازد.

لباس زنانه

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که برای نورپردازی داخل فروشگاه لباس زنانه ، حتما از نورهای مستقیم بر روی جایگاه اجناس در کنار نورهای عمومی فروشگاه استفاده کنید. فروشگاه به هیچ عنوان نباید تاریک و یا با نور ملایم باشد.